Home » , » FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULL

FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULL

Walaupun dipuji melambung oleh peminat-peminat industri hiburan tanahair dan mendapat sambutan hangat dengan jumlah kutipan jualan tiket mencecah RM10.01 juta sehingga 30 Disember lalu, Ombak Rindu tidak terlepas melakukan kesilapan.

Sebuah blog pengkritik filem, Goofspotonfilm.blogspot.com (Goof Spot), menyenaraikan lebih 20 kesilapan filem Ombak Rindu yang mungkin tidak disedari oleh ramai penonton filem tersebut setelah diteliti dari sudut ‘shot’, audio dan visualnya.

Antara kesilapan-kesilapan yang dikenal pasti oleh pemilik blog itu ialah mengenai arah laluan keretapi yang dinaiki Izzah untuk ke Kuala Lumpur adalah bertentangan dengan arah sebenar dan menunjukkan ia menuju ke arah Arau atau Thailand.
SELAMAT NONTON FILM ONLINE BERJUDUL FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULL dan bila berkenan Anda bisa share FILM ONLINE ATAU TV ONLINE FILM BIOSKOP21 INI KE TEMAN KERABAT ANDA FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULL ini dengan tombol share di bawah. FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULLTERIMAKASIH TELAH BER KUNJUNG DI BIOSKOP21FILM MALAYSIA OMBAK RINDU ONLINE FULL PESAN SARAN SILAHKAN TINGGALKAN KOMENTAR.
Share this video :

0 komentar :

Posting Komentar

 
KANG ABUN
Email : abunsahroni@yahoo.com
Hotline : -
Layanan : Senin - Jumat
Office : Kp. Malimping Ds. ciadeg
Copyright © 2013. Film Online Bioskop21 - All Rights Reserved
powered by Blogger